Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 22. februar 2009

It was the age of no regret...

Here's the new tattoo.. It's a ohm-sign, which basically is an eastern religion sign, meaning "peace", "balance", and "the root of everything". It is not really connected to any spesific religion, but you can find it within buddhism, hinduism and so on. I have this symbol on an amulet, which I wear often, so I figured I would tattoo it on me. I like these type of signs that not everyone have, and that have a personal meaning to you as well. I have three more tattoos, but I must say that this one was a bit more painful than the others.

7 kommentarer:

Christina Elise sa...

Oioi, nå begynner det å dra seg på med tatoveringer. Hvor er det du har denne? Klarte ikke helt å tyde ut ifra bildet.

Lise sa...

Oppå foten, på rista. Var ganske greit vondt. Hehe.. Ja, begynner å bli noen nå.

The Style Of Vintage sa...

Kan tenke meg at det gjorde vondt ja. Den var veldig fin.

Frøken sa...

Den er så stillig! Modig å ta den på rista, må jeg si ;)

Noshabelle sa...

Oooh, den var kul! Jeg har kjempe lyst på tattoo, men jeg tør ikke.. :P

Hippie, hippie - milkshake sa...

Gratulerer Lise.. Utrolig fin, og ikke så mange andre som har lik, i alle fall ikke ehr i Norge...:)

Lise sa...

Jenny: hehe, vil man ha noe, så må man nesten bare :P

Noshabelle: det er egentlig ikke vondt, det kommer helt ann på hvor man skal ta. De tre andre jeg har, synes jeg ikke var vonde i det hele tatt :)

Celine: tusen takk. Liker at det ikke er så mange som har den.