Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 19. november 2008

Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man, ballerina, you must've seen her, dancin' in the sand..

Happy girl, dancing in her tulle skirt :P Sorry, it's not a great picture, but I wanted to show what I was wearing when I went out to dinner to celebrate my friend's birthday today. I love that skirt :)
I'm sorry that the blogging hasen't been great lately, but I am stuck in school everyday, and it's not very inspireing.. Hope you have a better November than me :P

7 kommentarer:

Frøken sa...

Det var et kjempefint antrekk, frøken! Tror at november er en måned hvor alt skal være vanskelig: ligger her med influense og mange sider å lese til morgendagens historieprøve :-(

Lykke til med bøkene dine!
XOXO

Silje sa...

Like your skirt very much!=) If it's the one from Gina Tricot, I tried it one but didn't have money for it!=P

Hippie, hippie - milkshake sa...

tyll er moro. Vi brukte det til styling i en serie. November er mørk, faktisk svarte natta utenfor kontoret nå...

Lise sa...

Jenny: tusen takk :) november er en litt tricky måned, det. Håper det gikk bra da :)
Silje: Yes, det er det vettu! Det hadde ikke jeg heller, men tok det på mastercardet ;) Ikke lurt da..
Celine: Elsker tyll :) Er så gøy.. Ja, jeg gikk ute istad, og var dekt av snø når jeg kom inn igjen. Ikke veldig kult :P

Anonym sa...

Interessant å se hva du gjør inne på rommet ditt når du er alene, mens jeg og Kjersti lever i uvitenhet :p

Lise sa...

Hehe, ikke sant ;) Tar en liten piruett nå og da..

Anonym sa...

Hallo! JEG tok det bildet!! Lise, du var ikke alene:P