Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 15. mars 2009

Having a good time, we're having a ball







Went out last night. So, so fun :D Julie wore a pink sequin dress, while I wore the black zipper dress. We were at Mariam's first to get ready - she did our make-up. It was a great night.. Love it.
Now I really should work on my termpaper, and I probably will.. Just not quite yet. There are still some damage-control to be done with my poor head and body, so I'll probably just lay here on the sofa for a little while longer..
How was you guys' weekend? :)

7 kommentarer:

Frøken sa...

Så stillige dere var! :)

Ella sa...

Min helg har vært kjempekoselig, hatt fri, og vært ute å spist med min kjære:)

Unknown sa...

You're pretty and I'm loving this blog.

Hit me up sometime?
http://morenarena.blogspot.com/

xx, Morena Doll.

Unknown sa...

Sweet loving comment right back at you. :)

Link trade?

Noshabelle sa...

Aww, så pen du er! :) Lørdagsfest er det beste som finns. Selv om jeg angrer på en del ting jeg gjorde. Herre lord! He he.

Lise sa...

Jenny: takk :)

Ella: det hørtes veldig koselig ut!

Morena Doll: thank you so much. Yes, I'll add you right away.

Noshabelle: tusen takk :) hehe, bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke gjorde.

Noshabelle sa...

Sant nok!:) Jeg kan ikke si noe imot det, det er egentlig helt riktig! Det er en så forferdelig følelse jeg bærer på nå. Jaja. :P