Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 23. juni 2008

Jobb, jobb og litt shopping...

I dag tenkte jeg at jeg skulle dra litt tidligere inn til byen, for da rakk jeg å kjøpe en bok og litt sånn før jobb. Så, klokka 2 var jeg på vei ut døra i kjole og tøysko, og hva ser jeg? Jo, regn. Masse regn. Jeg kan nesten garantere at 2 minutter før, regna det ikke! Man blir ganske bitter av sånt, skal jeg si deg. Så jeg snudde i døra, gikk inn igjen og tok på tights. Og tok da selvfølgelig en senere buss.. Og når jeg gikk ut en halvtime senere, var det sol :) Eller.. Opphold med glimt av sol hvertfall.

Fikk kjøpt meg to bøker i dag også. Har hatt lyst til å lese de en stund, men er noe med det å ha penger til å kjøpe de da... Stod egentlig med omtrent 5 bøker i henda, men fikk resonert med frem til å kjøpe "Fem år av mitt liv" av Murat Kurnaz og "Blekingegadebanden" av Peter Øvig Knudsen. I tillegg kom jeg over en kjole (på salg :D) som var hvit, ganske 60-talls-aktig. Når de butikkdamen på Glitter tilbød seg å reparere de ødelagte øredobbene mine, ble jeg ekstra glad. Så jobben gikk nesten som en lek, siden jeg var i så godt humør!

Eksamensresultatene kom også i dag. Så nå får vi bare vente på resultatene av opptaket den 20. juli. Kan jo bli... festlig. Lurer på om jeg skal begynne å finne på noe å gjøre i London :P

"Here comes the sun.. It's all right"

Ingen kommentarer: