Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 22. juni 2008

Velkommen til min lille verden :)

Folk har jo blitt så utrolige ivrige på blogging for tida, så tenkte jeg skulle gjøre et lite forsøk. Hva jeg egentlig skal skrive om, gjenstår vel egentlig å se. Tenkte jeg skulle starte med å introdusere meg selv :)

Jeg heter Lise, bor for tida i Krokstadelva, men har store planer om å flytte til Trondheim for å studere statsvitenskap. Gleder meg veldig til å komme meg bort for en periode, treffe nye, interessante mennesker, og bare leve livet fullt ut. Kommer jeg ikke inn i Trondheim, blir det enten kunsthistorie i Oslo, eller bare pakke alle tingene mine å prøve lykken i London. Det er vel strengt tatt det siste som frister mest.

Livet mitt består av musikk, venner, mote (jeg har en forkjærlighet for kjoler), politikk, litteratur, dikt, skriving og andre små ting som dukker opp underveis. Jeg jobber på H&M, hvor jeg egentlig trives veldig godt, men skal innrømme det skal bli godt å gjøre noe annet en periode. Arbeidslysten går vel opp og ned, men med tanke hvor glad jeg er i klær og mote, er det vel egentlig en perfekt jobb :)

Jeg skal snart til Berlin, noe jeg gleder meg veldig til. Har hørt masse om galleriene, second-hand butikkene og gatemote, og det blir så gøy å se alt sammen. Har planlagt det meste av hva jeg skal se allerede. Jeg skal hvertfall lete etter bananene (for de som skjønner hva jeg mener med det :P). I tillegg har jeg hørt om et utested som har gigantiske, knallrøde drinker, og det kan jeg jo ikke gå glipp av. Med tanke på at jeg egentlig skulle til London, byen jeg elsker høyere enn noe, håper jeg at Berlin lever opp til alle forventninger.

Så hvis sommeren kommer nå, skal den fylles opp med reiser, kjoler, bilder, venner, minner, badeturer, litt pakking, masse planlegging og mye nytelse.

"Håpet er en solskinnsdag"

Ingen kommentarer: