Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 25. juni 2008

Michael Kors <3

Jeg så på Michael Kors' hjemmeside her om dagen, og fant noen skikkelig fine kjoler. Den ene fikk jeg skikkelig lyst på, og den koster bare 1700 kroner (den på bilde). Det er jo eeeegentlig ikke forferdelig dyrt. Det er jo tross alt Michael Kors. Ikke at jeg har råd til det da, sånn strengt tatt. Jeg burde vel ikke bruke noe penger i det hele tatt de neste fem åra, men det er lettere sagt enn gjort. Jaja :P

Nå nærmer Berlin-turen seg, og jeg gleder meg skikkelig! Håper på masse fine klær, og vintage-shopping (som forhåpentligvis ikke er altfor dyr). Uansett.. Var og spiste lunsj med Christina i går, og så gikk vi forbi Glitter, hvor det var salg :) Det var gøy. Kjøpte et par øredobber som er litt 60-talls inspirerte, og en rød clutch-veske som er rød. Også kjøpte jeg en tights som var i olastoff. Jeg begynner å lure på om jeg har et lite shopoholiker-problem. Særlig med tanke på at jeg også var og kjøpte en second-hand kjole og kjede tidligere på dagen. Huff..

Og nå venter vi bare på sommer. Greit at det er opphold sånn av og til, men det kunne jo vært greit og hatt sol og badevær. Sånn skikkelig sommer. Hvis det fortsetter sånn her, tar jeg en hoppe-på-tur til syden. Jeg visste jeg burde bestilt sydentur.

Et par ting jeg har lyst på i sommer: Den Michael Kors-kjolen, og en herre-blazer. En blazer kunne vært skikkelig kult over litt laid-back klær. Så hvis noen føler en sterk trang til å kjøpe dette til meg, blir jeg veldig glad :)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Den kjolen var utrolig fin!! Synes du skal kjøpe den jeg, penger som går til kjoler blir alldeles ikke sløst bort!