Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 30. juni 2008

Teller ned...

Nå er det like før jeg begynner å telle ned til alt mulig. Skjer ganske lite for tida, så tenker på alt jeg skal framover. Nå er det bare en uke til jeg skal på konsert med Bruce Springsteen, for eksempel. (Kjøpte for øvrig det nyeste albumet istad, konserter er tross alt morsomst når man kan sangene). Det er med andre ord også en uke og et par dager til jeg drar til Berlin.

Men så når jeg kommer tilbake.. Hva da?! Tenk om jeg kommer tilbake til en ikke-eksisterende sommer, med folk som heller ikke er hjemme? Huff.. Plutselig ser ikke sommeren så lys ut allikevel. Derfor lurer jeg på om jeg skal tvinge noen til å bli med på en hoppe-på-tur til hvor som helst (hvor det er varmt), og flytte opp til Trondheim liiiiitt seinere, bare sånn at jeg kan få med meg Øya-festivalen. Da har jeg ikke rota sommeren helt bort allikevel :) Noen som vil være med?

La oss bare håpe på masse fint vær utover. Kanskje vi er så heldige at vi får bade.. og gå i sommerklær. Må si at bukse er ganske nedtur nå for tida.. Jakke og, for den saks skyld. Det er jo nå man kan gå i alle de fine kjolene man har :) (...og kommer til å kjøpe. Har visst ikke helt kontroll.. Oh well..)

La oss krysse fingrene for en fin, og minneverdig sommer. For mange av oss er det tross alt den siste sommeren her hjemme..

Ingen kommentarer: