Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 8. november 2009

The Ultimate Glam


I love this sequined hat-thing. I bought it like a month ago, but I haven't worn it until today. Weird, I know. I guess I'm wearing it today because it's Sunday, which really is a sad day, and I am writing a midterm, so I figured out that some sequins might spark up my day. Also, I am more of the skinny jeans type of person, but the wide jeans you see in the picture is one of my favourites. I always use those to feel the hippie vibe.
I left Norway just when the Rachel Zoe Project started airing, so I've been watching all the episodes online the past week. I love that woman, she is amazing! Not to mention the great sense of style she has. Maybe my sunday outfit is a bit inspired by her?
Peace

3 kommentarer:

Nina sa...

Jeg fikk ikke sett så mye Rachel Zoe Project før jeg dro, jeg heller, og det var kjipt. Prøvde å se The Hills på MTV sine sider her om dagen, men det fikk jeg ikke tilgang til siden jeg er i England! Fy, da ble jeg sur! Du har jo fått meg hekta :p

Lise sa...

Du kan se på Rachel Zoe på Sidereel, vettu :D Er der jeg har drivi og sett på det. Ja, The Hills. Akk. Det verste er at det er like gøy selv om Lauren ikke er med lenger! Latterlig at du ikke får sett det, da. Haha, man får sett det i Norge, men ikke England. Totalt ulogisk. Jeg beklager det der.. Du tok meg søren igjen på en uke eller noe, og da hadde du ikke sett noen ting før det, så det er vel et tegn på at du ble hekta :P

Nina sa...

Ja, det var galskap :p "bare én episode til, og så én til, de varer jo bare i 20 min", og før jeg visste ordet av det hadde det gått 3-4 timer :p

Må sjekke sidereel, ja ;)