Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 1. juli 2008

Sommer?






Jeg vil ikke påstå at det er akkurat badevær enda, men i dag var det fint vær. Varmt nok til å ha på litt sommertøy :)



Var på Carlings i dag, for skulle bare se litt, og hva skjer? Jo, jeg blir lurt trill rundt til å kjøpe to t-skjorter! Skulle jo ikke ha noe engang... Huff. Pengene bare forsvinner av seg selv. T-skjortene var veldig kule asså, men allikevel da. Det var 500 kroner rett ut av vinduet. Jadda.. Berlin, here I come... Uten penger...

Var inne på en internettside her om dagen med masse fine kjoler. Det er ikke lett å spare penger, asså. Lurer på om jeg skal la alle penger ligge igjen hjemme fram til jeg skal dra, for da kan jeg vel umulig bruke noe penger.

Å, jeg fant ut av noe bra i dag! Tusla innom Norli en tur for å se om jeg fant noe, og det viste seg at det kommer en tredje bok av Beatles-serien til Lars Saabye Christensen. Jeg er fullt klar over at dette interesser få, men det gjorde dagen min asså! Beatles og oppfølgeren, Bly, er to av favorittbøkene mine, og nå kommer det enda en! Da kan regndagene bare komme asså.. (Fint om det da blir litt på seinhøsten).

Hmm.. Nå tror jeg ikke at jeg har noe mer å skrive. Kanskje jeg slenger inn et bilde av de nye t-skjortene mine seinere :P



Ingen kommentarer: