Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 14. januar 2009

Give me those bright lights..


I am such a girl.. I adore the Hills, and simply have to watch the City as weel (even though I promised myself I wouldn't...) Every tuesday (or monday night in the US) they put out a new episode on mtv.com. I am so hooked, it's scary.. Lucky Whitney, by the way; Jay is gorgeous. And Erin is so cute, I really like her style. I haven't decided what I think about Olivia yet :P

What are you guys hooked on?
Photos from mtv.com

9 kommentarer:

Frøken sa...

Har blitt en smule avhengig av den serien, også ;-) Kanskje fordi N.Y frister mer enn L.A. Og jeg har hvertfall funnet ut hva jeg syns om Olivia, men det egner seg ikke i det offentlige. Sjefen på Peoples Revolution sa det bra "Jobber hun?!" =P

Noshabelle sa...

The OC var jeg helt hekta på. Jeg har alle sesongene, og jeg elsker den serien fortsatt. Men nå er jeg helt obsessed med Gossip Girl. Jeg digger GG så mye, og jeg elsker klærne de har på seg. Beste fashion show on TV! Men jeg følger med på mange serier... :P

Lise sa...

Jenny: det er sant. N.Y er mye mer interessant. Samme her.. Hun er litt snerpete :P

Noshabelle: den serien er bra. Jeg likte den faktisk best etter Marissa døde :P

Noshabelle sa...

Åå? Jeg likte den mye bedre før Marissa døde.. ;) He he. Hun var kul i den serien! :)

Noshabelle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken sa...

Helt enig med Noshabelle, bedre før Marissa døde. Det er bare Lise som er en smule morbid =P Gossip Girl er underholdning på sitt beste; mote, kjærlighet og sladder :D

Noshabelle sa...

He he, enig! Gossip Girl har alt en serie burde ha! :) The OC hadde alt, men nå har GG tatt over.. Mischa Barton trodde hun var "alt", men hun var jo ingen ting uten The OC. Det var i den serien hun var awesome!

Cecelia sa...

Jeg synes the city var litt mer stilfult enn the hills, og er enig, N.Y frister mer:)

Lise sa...

Haha, er ikke morbid - jeg bare likte ikke Marissa :P