Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 20. juli 2008

Baby's got new clothes




Jeg har hatt lyst på en flanellskjorte kjempe lenge, men det er jo ingen som selger det! 90-tallet er visst ikke in for tida. Uansett.. Jeg hadde nesten gitt helt opp, og var like før å dra på Felleskjøpet for å se om de hadde det der, når jeg var innom ei venninne som jobber på Bik Bok. Der er visst Mary-Kate Olsen et av trendikonene for neste sesong, noe som betyr at de hadde fått inn flanellskjorter!! Kjøpte med en gang. Så nå er jeg strålende fornøyd :) Dessuten.. Når man ser på disse bildene av Mary-Kate, gjør ikke det at du også får lyst på en sånn skjorte? Klarte selvfølgelig ikke å gå før jeg også kjøpte et skjerf i tillegg..


Og jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å boikotte H&M frem til jul eller noe (for da skal jeg jobbe der igjen), for det er kjempe kjipt å kjøpe ting når jeg egentlig er vant til å få rabatt :P Allikevel endte jeg opp med å kjøpe et par røde sko, en vest og et belte der. Jaja.. Nå må jeg slutte å kjøpe så mye rart.


Legger ut litt fler bilder av Mary-Kate som inspirasjon :)























Ingen kommentarer: