Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 8. juli 2008

My baby and I...


Jeg har rett og slett ikke ord.... Bruce Springsteen er uten tvil en av de aller beste konsertene jeg har vært på. Skulle gjerne ha tatt meg en tur i dag også. Er egentlig unødvendig å skrive noe; les anmeldelsene :P Legger utb noen av bildene jeg tok litt senere.

Dette spilte Bruce Springsteen:
· Two Hearts
· Radio Nowhere
· No Surrender
· Lonesome Day
· Hungry Heart
· Cover Me (Tour Premiere)
· Cadillac Ranch
· Gypsy Biker
· The River
· Atlantic City
· Prove It All Night
· Darlington County
· The Promised Land
· Because The Night
· She's The One
· Livin' In The Future
· Mary's Place
· Waitin' On A Sunny Day
· Racing In The Street
· The Rising
· Last To Die
· Long Walk Home
· Badlands
· Tenth Avenue Freeze-Out
· Born To Run
· Bobby Jean
· Glory Days
· Seven Nights To Rock
· Dancing In The Dark
· American Land

Han spilte hvertfall alle sangene jeg ville høre :)

Ingen kommentarer: