Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

fredag 25. juli 2008

Roadtrip




Dro en tur til Trondheim på mandag. Mari og jeg hadde ikke noe å finne på, så vi fant ut at vi skulle bli med et par kamerater til Trondheim på jakt etter leilighet. Så, klokka 6 mandags morgen dro vi oppover. Jeg drakk kaffe, og holdt meg da våken hele turen opp (for å holde Erik, som kjørte, med selskap). På veien ned igjen sov jeg litt, og kjørte litt. Alle var trøtte, sånn med tanke på at vi hadde sovi sammen i bilen alle sammen, noe som gjorde at alle (utenom meg) ikke sov så godt. Jeg hadde visst den beste plassen å sove på o:)

Blei mange kreative sovestillinger i bilen ---> Mari var flink og sov nesten hile tiden :P




Ingen kommentarer: