Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 6. juli 2008

Jazzfestival :)

Julie og jeg var fornøyd med utepils og fint vær da, for å si det sånn. Vi var vel sånn helt egentlig ikke på selveste jazzfestivalen, for vi var ikke på noen konserter, men dreiv å susa på vors og rundt i gatene. Var ganske gøy. En del kjentfolk og greier. Ikke verst :) Var jo helt konge, for var fint vær, så vi fant ut at vi måtte benytte anledningen til å ha på oss kjole. Hehe..
Nå er jeg helt ferdig på jobben, så jeg hadde jo fri på lørdag! Det var deilig det.. Var ute på fredagen, til en forandring.

I morgen skal jeg på konsert! Bare håper været er litt bedre, er ikke så veldig kult å stå ute på Valle Hovin i regn. Typisk at finværet skulle forsvinne. Blir lei meg hvis det regner i Berlin også.. Nå begynner jeg å synes synd på meg selv, merker jeg :P Neste år skal det bestilles sydentur hvertfall. Misunner alle de som driver og drar bort nå.. Jaja, jeg skal på shoppingtur, det blir jo best :P I tillegg bestilte ei venninne av meg plass på samma fly som meg og sånn i dag, så da er hu i Berlin samtidig som jeg er der. Da har jeg jo ei som kan være med meg på vintage-shopping og se i gallerier :)

Nevnte jeg forresten at jeg misliker regn?

"Feel the rain on your skin.." (Sangen er fin, men kan ikke si at jeg er helt enig når det foregår over lengre tid)

Ingen kommentarer: