Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 2. juli 2008

Båtturer = underholdning

Jeg visste ikke at det kunne være så underholdende med en båt, særlig ikke en 16 tommer. Min kjære far fikk det for seg for en stund siden at han skulle kjøpe seg båt, noe han nå da har gjort. (Det må være en guttegreie, for dette fant han jo da ut etter bestekompisen hans hadde kjøpt seg båt). Uansett, etter vi hadde tatt en liten tur i denna båten, skulle jo pappa og kompisen få båten oppå hengeren igjen sånn at de kunne dra den opp av vannet. Pappa, som er så smart at han har på crocks, går (eller åler seg...) ut av båten, tråkker på hengeren, glir, og tar et realt magaplask i vannet. På grunn av mine omsorgsfulle egenskaper, var min første reaksjon å løpe mot han, mens jeg spurte om det gikk bra. Men så ser jeg jo at han ligger og kaver i vannet, mens kameraten står og holdet på å le seg ihjel mens han holder seg fast i båten for å ikke dette i vannet selv. Etter det var jo alt et svare strev.. Og jeg fortsatte å le. Båten ville ikke opp på hengeren, pappa gikk enda lenger ut i vannet, bilen hans ville ikke dra opp båten og så videre. Det var ganske så morsomt.

Hadde tidligvakt på jobb i dag, noe som var ganske deilig. Trodde egentlig det var siste dagen min, helt til sjefen lurte på om jeg kunne ta en tidligvakt på fredag også. Snill som jeg er, sa jeg jo ja..

Fler lyspunkter, mon tro? Konsert og shopping neste uke =) Og været begynner å bli bedre! Detta er jo en ganske fint egentlig..

"I just wanna feel some rythm" --> noe jeg for øvrig får gjøre på konserten på mandag!

Ingen kommentarer: