Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 14. juli 2008

Ich liebe Berlin

Åh, jeg skal flytte! Eller.. Ikke nå da, men har store planer om å flytte til Berlin om et år eller tre. Fem dager var altfor lite, men rakk en del på den tiden da. Ut ifra historien, var det visstnok Vest-Berlin som hadde det best, men da har Øst-Berlin blitt myyyye bedre de siste åra, for jeg elska den delen av Berlin. Gatekunst overalt, gallerier, vintage-butikker, spesielle folk.. Det var bare skikkelig kult :)


Kastanienallee var den beste gata i Øst-Berlin.




Gatekunst overalt :)










Vi bodde på det høyeste hotellet i Berlin. Jeg lå i 32. av 39 etasjer. Litt nervøs når jeg så ned, ja..









Min favoritt vintagebutikk <3










Weinrei --> et Berlin-fenomen hvor du kan spise, og når du går, betaler du så mye du synes det var verdt. Det var koselig :) Litt små shabby, på en veldig koselig måte!










Berlinermuren..


Checkpoint Charlie. Jeg blei da nesten arrestert av en statist.... Jadda..
Det var da liiiiiitt av det jeg så i løpet av hele turen.. Var sykt mye mer, og man får ikke inntrykk gjennom bilder, men man ser jo litt :)

Ingen kommentarer: