Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 5. oktober 2008

"And I told her (Edie), don't you understand? My movies are art"

Astrup Fearnley-museet.



Brusautomat :P

Søndagsmarked.

Second-hand veske.

I dag har det vært en helt flott søndag! Med unntak av regnet som overrasket oss litt da.. Var med ei venninne i Oslo i dag, og vi var først innom søndagsmarkedet på Blå, deretter på Andy Warhol-utstilling på Astrup Fearnley museet. Søndagsmarkedet var helt fantastisk.. Visste faktisk ikke at vi hadde sånt i Norge, og merker egentlig jeg angrer på at jeg ikke flyttet til Oslo istedet for Trondheim. Desverre hadde jeg nesten ikke penger, så ble litt dårlig med kjøp, men vesken ovenfor er original fra 1960-tallet. Fikk den for 250 kr, og er veldig fornøyd! Andy Warhol var selvfølgelig også flott, men det sier vel nesten seg selv..

2 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

markedet på Blå er fantastisk, sant.. nesten som å være i camden eller københavn. fin veske og....:)

Lise sa...

Ja, var litt den feelingen! Likte meg skikkelig godt.. Falt for veska (og alt annet der :P), og den er egentlig litt kulere enn den ser ut på bildet.