Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

torsdag 2. oktober 2008

Dagens utfordring...

KLÆR

Sko: Kjøpte meg akkurat et par nye støvletter som jeg liker veldig godt. Ellers er frynseskoene mine alltid en sikker vinner.
Sneakers: Bruker jeg egentlig ikke noe av.
Jeans: Favorittene mine er fra H&M faktisk.. Både skinnyjeans og 70-talls bukse.
T-shirt: Nå har jeg dilla på oversized-trenden, og har derfor en del t-skjorter fra Bik Bok som er ganske enkle, men kule.

ACCESSOARER

Veske: Har to vintage vesker jeg kjøpte i Berlin som jeg elsker (se innlegg fra i sommer). På skolen bruker jeg en svart skinnveske fra H&M.
Lommebok: Kremhvit vintage lommebok fra Berlin. (Også avbildet på eldre innlegg). Den er nydelig.
Solbriller: Har kjøpt omtrent alle solbrillene mine på H&M. Hadde et par som var så utrolig kule, og de passa til alt, og så klarte jeg å miste dem i russetida. Det var kjipt..
Klokke: Bruker lite klokker, men har en som jeg fikk av mamma som egentlig er veldig fin.

TEKNIKK

TV: En Luxor faktisk.. Ikke veit jeg helt hva det er.
Stereo: SONY som jeg fikk av mamma og pappa når de kjøpte seg surround-annlegg.
Mobiltelefon: En samsung med touchknapper, som for øvrig lever sitt eget liv.
Mp3: Creative. Gidder ikke bruke penger på en i-pod så lenge mp3’en funker. Kan tenke jeg til 100 andre ting jeg heller har lyst på :P
Data: En ny HP bærbar.

BADET

Tannkrem: Kjøpte aquafresh istad.
Såpe: Palmolive håndsåpe, og Nivea dusjsåpe.
Parfyme: Hugo Boss – femme.
Medisin: Ingen, heldigvis.
Vitamin: Tranbær og antioksidanter.
Hodepinetablett: Har Pinex, men tar det veldig sjeldent.

MAT OG DRIKKE

Mineralvann: Nå husker ikke jeg forrige gang jeg drakk brus, men liker Cola, Mozell og sånne ting.
Vin: Enten en Riesling eller Diablo.
Brød: Elsker landbrødet de selger der pappa jobber (hjemmelagd), men blir litt dårlig med det når jeg bor 7 timer unna, så til vanlig satser jeg på grovbrød.
Is: Den italienske isen der pappa jobber. Den er god den. (Han driver kafè).

HJEMME

Seng: Her har jeg sånn hybel seng. God den, men hjemme (hos mamma og pappa) har jeg en fantastisk 1,20 seng, som jeg savner skikkelig.
Espressomaskin: Ønsker jeg meg ja..
Kjøleskap: Et sånn hvitt et.

FREMKOMSTMIDDEL

Bil: Buss kalles det her oppe.. Bil kan man visst ikke ta seg råd til.
Taxi: Alt for dyrt, men flittig brukt i helgene.
Sykkel: Det har jeg! Men jeg bor i en oppoverbakke… Men er skikkelig koselig å sykle i byen.

ØVRIG

Frisør: Var der for et par-tre uker siden. Random frisør egentlig. Har aldri hatt en fast en.
Bank: DnB Nor. Så jeg håper finanskrisen ikke treffer oss så hardt…

Hadde vært gøy om andre tok denna også :)

Ingen kommentarer: