Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

torsdag 23. oktober 2008

Influence

Mary-Kate and Ashley Olsen have published a book, called "Influence". In this book, they interview many famous designers, like Karl Lagerfeld, and they also take a trip down memory lane to show us what has shaped their style. You can get it in to different styles; one with Ashley on the front, and Mary-Kate on the back, and another with Mary-Kate on the front, and Ashley on the back. You can buy it on www.amazon.co.uk


Remember this? I still love the skirt, but I wonder if any of you know where I can get this type of sweater?

7 kommentarer:

Frøken sa...

Selv om du er flink å skriver på engelsk, så er ikke jeg våken nok til det nå ;)

Lest mange bra tilbakemeldinger på den boken. Så må få kjøpt meg den. De jentene er jo så stillige i klesveien. BTW du får kjøpt den på Norli også ;)

XOXO

Lise sa...

Får man? Herlig! Jeg er kun på biblioteket og låner bøker for tiden, så når jeg får penger, får jeg nesten kjøpe den. Men først UGGs, for dæven så kaldt det er her.

Frøken sa...

Ja, hvertfall på webshopen til Norli ;-) Jeg også! Drammens biblioteket låner til og med ut magasiner. Veldig fint for meg og min tomme lommebok ;)

Ja, er veldig glad for at jeg allerede har mine. Det er litt kaldt med bare converse eller støvler uten fór..

XOXO

Couture Carrie sa...

Love these ladies and can't wait for their book!

xoxox,
CC

Lise sa...

Me too! They have so amazing style, and it's really one of a kind..

Hippie, hippie - milkshake sa...

hepp. tror du ikke vi stod i ni timer for å få boka signert og møte jentene.... Ble Mary-Kate på coveret:)

Lise sa...

Ikke lengre enn ni timer, nei? Hehe.. Da håper jeg boken var verdt det :) Men det var den vel helt sikkert.. Jeg er spent på hva Mary-Kate hadde på seg på signeringen ;)