Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

lørdag 13. september 2008

Annie

Jeg kan ikke skryte av å være en stor fan av musikken til Annie (selv om den er veldig kul en lørdagskveld når jeg er ute for å danse), men stilen hennes kan man ikke si noe på. Rå dame.



2 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

annie er rå. både musikken hennes og stilen.. en annen artist du bør sjekke ut nå om du skal ha bra festmusikk; Cyndi laupers nye album bring ya to the brink. sjekk ut into the nightlife. min nye favorittlåt...

Lise sa...

Hører på den sangen nå. Det var en skikkelig kul partysang! Cyndi Lauper er jo også en ganske kul dame :)