Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

torsdag 18. september 2008

Stakkars, stakkars meg

Oioioi.. Psykologi linjeforeninga skulle ha fest på Downtown i går, så da tenkte vi det var gøy å bli med. Var gøy det.. Veldig gøy. Helt til i dag. Virkelig ikke, IKKE gøy.. Menmen, sånn kan det gå. Selvpåført sykdom når jeg visste at jeg måtte på skolen kvart over 8, lurt.

Nå har jeg lyst på pizza.

Og jeg skal egentlig trene etterpå! Hjelp :S

Ingen kommentarer: