Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 8. september 2008

Traumatisk dag uten like

I dag startet selvfølgelig dagen med at jeg ikke klarte å stå opp når jeg skulle. Jeg skulle ikke rekke noe, så det var ikke krise forsåvidt.. Men uansett. Før jeg skulle dra opp på skolen tenkte jeg at jeg skulle legge inn noen nye sanger på mp3-spilleren. Som tenkt, så gjort, og i det øyeblikket jeg skulle dra den dingsen ut av dataen (nei, jeg har ikke noe særlig peiling på data), så velter jeg te-koppen. Plutselig lå det en stor dam på gulvet mitt. Jeg stormet selvfølgelig den lange veien til badet, reiv med meg håndkler og tørket så godt jeg kunne.

Det hele fortsatte da med at jeg skulle hente kaffe og ha det oppi den kule Starbucks-koppen jeg kjøpte i Berlin, og hva skjer? Jo, den er lekk. Veldig festlig. Så jeg pakka den inn i en plastpose, og dro på skolen.


Nå har jeg da sitti på skolen i mange timer og lest om neo-liberalisme og neo-realisme. Etter dette var jeg da selvfølgelig ganske rastløs, så jeg bestemte meg for å gå hjem istedet for å ta bussen. Fryktelig god idè, tenkte jeg. Helt feil! En fryktelig dårlig idè, skal jeg si dere. For hva skjedde? Mens jeg gikk og smilte for meg selv, hørte på musikk og tenkte at dagen hadde blitt mye bedre, mista jeg øredobben!! Eller, den må ha blåst bort. Jeg forstår at det ikke kanskje virker så ille for dere, men dette var altså det øredobb-paret jeg kjøpte i Berlin i sommer i Kastanienallè, som ble et av mine favoritt-par. Så nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal legge meg til å sove, og bare sove meg gjennom resten av uka.....


Håper dere har en bedre dag enn meg.



Se så fryktelig ensom den er..... Lagd i Budapest av noen kunstnere var den og.. :(

Ingen kommentarer: