Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 7. september 2008

Living dangerous

Siden det er søndag, har jeg ikke så mye å skrive.. Men dagen kan jo oppsummeres med at jeg ikke har gjort noe av det skolearbeidet jeg burde, til gjengjeld har jeg tent lys, slappa av, hørt på musikk og nesten brent ned kjøkkenet. Innholdsrik dag, med andre ord. Nå sitter jeg og drikker te og ser på Factory Girl. Åh, som jeg elsker 60-tallet..


Ingen kommentarer: