Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 16. desember 2008

Baby, baby, why did you dye your hair?


Hello; this is me, looking like I'm on heroin or something.. Haha. The point was that I've dyed my hair. I needed it a bit darker. If you can't see the difference, just scroll down and see how it used to look like. I think I'm liking this style better ;)
I desperatly wanted to use my leather jacket today, so I just took my faux fur vest over. I kinda liked the look!
Going to work at H&M tomorrow. I'm looking forward to it, actually. And since I'm getting discount, I even might buy some clothes ;)
Love&peace

5 kommentarer:

Noshabelle sa...

Du kledde det veldig. ;) Jeg er veldig glad i mørkebrunt hår. He he. Men jeg har selv svart hår - ikke så langt unna. :P
Grattis hvert fall! Og du er heldig som jobber på H&M btw.

Lise sa...

Tusen takk :) Jeg hadde også svart hår for en tid tilbake, så tenkte jeg skulle ta brunt denne gangen.
Ja, H&M er ikke et dumt sted å jobbe. Både ålreite folk og masse bra klær :D

Silje sa...

Your hair looks really nice!=)

Anonym sa...

Nice keep it up your looking very nice

Lise sa...

Thank you so much, that's so sweet :)