Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 9. desember 2008

Hello beautiful thing, maybe you could save my life..


I just wanted to show you all a couple of pictures of my future husband! (It's not SOOO unlikely, is it?)

Just a couple more exams to go now.. Had one today, and I'm having one tomorrow. Come to think of it, the clock is half past twelwe.. I should probably get to sleep -let's hope I have sweet dreams ;)

7 kommentarer:

Miss Jenny sa...

Joda, med din uendelige sjarm så kommer dere til å gå ned alteret før du å rekker å si "I do". Bare vent å se, darling ;-)

XOXO

Noshabelle sa...

Jeg har også mine drømmer om min fremtidige mann. He he :P

Lykke til med eksamen da!

Lise sa...

Jenny: jeg visste at du kom til å kommentere på den her ;) Hehe.. Vi får se da. Får prøve å komme meg opp på den scenen på quarten.
Noshabelle: er litt gøy med sånne ting :P Hvem er så i dine drømmer? ;) Tusen takk! Har bare en igjen nå, heldigvis.

Noshabelle sa...

Vel, jeg drømmer egentlig om flere! Haha. Men han jeg mente her, var altså Michael Ballack - favorittspilleren min i fotball. Ikke le, for han er kanskje ikke så pen på bildene man finner på google, men i virkeligheten (på tv-skjermen altså) så er han hot! :D

Krystal sa...

you know im all about rock and roll too! xo

Lise sa...

Well, Krystal, how can we not be in to it when it is such an amazing world to be in?! ;)

ed sa...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人