Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 1. desember 2008

Something new happens everyday...

My neighbour, Petter, also fell for my new faux fur. Oh yes, it is a madhouse.

5 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

he he.. funny funny...alt kler den smukke. vel tilbake i Trondheim?Synd du ikke rakk innom Birkelunden og salget vårt da...

Noshabelle sa...

Jeg falt for den selv! Den er råkuul :)

Ladybird sa...

ha ha ha nice!

Anonym sa...

Flott jakke, jeg har en liggende her hjemme etter mamma fra 80'tallet. Tror jeg skal finne den fram og prøve den snart...

Christina i Drammen

Lise sa...

Hehe, her skjer det en del ting ja..
Celine: dumt jeg ikke rakk det! Hadde veldig lyst. Til gjengjeld kom jeg opp igjen til masse eksamensgreier og sånn, så jeg burde vel til og med kommet meg opp hit tidligere :P
Noshabelle: Tusen takk :) Den er helt fantastisk.
Christina: Det må du gjøre, asså! Håper forresten du fikk til noe opplegg om det Beatles greiene i dag.