Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

fredag 22. august 2008

Primitive løsninger


Det er mange som har spurt hvordan hybelen min ser ut, og tro meg når jeg forteller at den er ikke mye å se. Bokstavelig talt. Den er for liten til å vise frem. Derfor poster jeg heller et par bilder av en hylle i bokhylla mi som jeg brukte til å ha smykkene mine :) ..det er nemlig ikke plass noen andre steder. Skolebøkene mine ligger på grunn av dette litt slengt rundt omkring, men sånn kan det gå. Har litt vanskeligheter med å få satt fram vinyl-platene mine et sted for de synes, derfor ble den primitive løsningen å sette yndlingsplata sammen med smykkene. Resten for bare stå å godgjøre seg sammen med bøkene mine i den andre hylla.. Leilighet er et begrep man aldri har hørt....

Ingen kommentarer: