Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 6. august 2008

Trøbbel i sikte

Så.. Jeg trodde at mitt største problem i tiden fremover ville bli at jeg var en fattig student. Så feil kan man ta. Jeg skjønner absolutt ingenting av det jeg skal drive med! I dag fikk jeg da en mail av NTNU hvor det står alt mulig av det jeg skal gjøre og sånn, og det meste må jeg da velge selv. Det i seg selv er jo greit, men jeg må jo følge tusen regler! Og ikke nok med det, jeg skjønner jo ikke hva som lønner seg å velge når, eller når det blir for mye, eller (lite sannsynlig) for lite, å gjøre. Tror ikke det at jeg ikke får shoppa så mye blir et stort problem, for sånn undervisningsplanen (helt riktig, IKKE timeplan, for den må vi sette opp selv) min ser ut nå, har jeg ikke tid til noe utenom skolen. Jeg er forvirra.....

Ingen kommentarer: