Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

lørdag 23. august 2008

Indian summer pt 2

Jeg får oppdateringer av Topshop på e-mail, og i går fikk jeg da en mail hvor det sto at disse skoene var et must-have i høst. Jeg vil bare minne på at jeg kjøpte et par (omtrent) prikk like sko for et par uker siden. Ikke bare er jeg veldig fornøyd, men jeg sparte masse penger samtidig som jeg har sikret meg et av de hotteste skoparene i høst. Life's good :)

1 kommentar:

Hippie, hippie - milkshake sa...

hei lise. takk for kommentar på bloggen min. Frynser er gøy!!!
jakken jeg hadde blogget er fra sorbet, en liten butikk på Oslo City(inngang på siden ved parkeringshuset.