Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 6. august 2008

I går.. i dag..

Dette er da hva jeg hadde på meg i går; den veldig kule haremsbuksa jeg kjøpte i Oslo. Hadde på en svart t-skjorte, stire øredobber og noen armebånd.

Vi var for øvrig hos Vegard i går, hvor vi satt og drakk øl og spilte kort. Ganske så koselig :) Skulle henge litt sammen før folket flytta. Vi endte vel opp med å være fire stykker som satt til klokka halv 4 eller noe :P Bildet over er av den søte hunden Tussi.


Her var vi da på vei hjem. Han som kjørte var for øvrig mer opptatt av anlegget enn av veien, så vi kjørte halvveis ut i en busk, og speilet datt av. Jepp, morsom kveld :P

Ingen kommentarer: