Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

lørdag 9. august 2008

Enda mer kaos

Jeg trodde faktisk ikke at det kunne bli verre enn å pakke, men jammen tok jeg feil. Det som er verre enn å pakke, er å pakke ut. Jeg aner ikke hvor jeg skal ha ting, for jeg kan jo ikke akkurat påstå at jeg har så stor plass at det gjør noe.. Menmen. Hjemmekoselig skal jeg nå klare å gjøre det. Har fått opp litt bøker, en hylle med litt buddhaer, steiner og smykker. Blir bedre bare av det :) I tillegg har jo min kjære mor og far vært her i dag med tingene mine, i tillegg til at vi har vært på IKEA og Elkjøp. Så jeg er nå den stolte eier av en kaffetrakter. Og mye annet stæsj da, men følte den kaffetrakteren var viktigst.. Heldigvis har jeg bod på detta stedet, så jeg kan hvertfall oppbevare ting. Jaja.. Nå får jeg nesten fortsette å pakke ut. Må snart starte på klærne, og det kan jo ta sin tid. Skal poste noen bilder seinere av den ganske så festlige bilturen opp hit.

Peace

Ingen kommentarer: