Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

torsdag 7. august 2008

Siste dag hjemme

Dette er da siste kvelden min her hjemme. I morgen, rundt 12, drar jeg oppover til Trondheim, som skal være hjemmet mitt hvertfall de neste 3 årene. Alt jeg skal ha med, er nå pakket ned. Var egentlig ganske trist å pakke ned alle klærne mine :P Hele rommet mitt består nå av esker og søppelsekker. Jaja..

Det er nesten litt kjedelig at jeg skal flytte, eller hvertfall at jeg ikke skal flytte til Oslo. Leste nemlig at Nina Kinert skal spille på Chateu Neuf den 19. september. Hun er så utrolig flink, så skulle gjerne hatt henne med meg. Så til dere som er i nærheten av Oslo, så anbefaler jeg at dere får denne konserten med dere. Hun kan minne litt om Ane Brun, bare med en mye finere stemme.



I tillegg skal Astrup Fearnley museet stille ut Andy Warhol denne høsten. Det har jeg veldig lyst til å få med meg! Kan hende jeg får det med meg, om jeg har flaks, for han stilles ut fra 13. september til 14. desember. Jeg må vel komme hjem i løpet av den perioden :)


Siden jeg da ikke har noe penger fremover, og må begynne å tenke økonomisk, har jeg allerede funnet ut hva jeg ønsker meg til jul. Det er litt trist, men den ene tingen er et sengeteppe. Føler det er et tegn at du begynner å bli voksen når du faktisk ønsker deg sånne ting til jul. Jeg ønsker meg for sikkerthetsskyld også Aftenposten-abonnement. Føler meg mer og mer voksen her :P Og fattig..


Så, til alle hjemme, og andre steder; lykke til. Håper dere trives der dere er, og der dere skal. Forhåpentligvis gjør jeg det samme :) Nå er jeg klar for biltur med Else og Håvard i morgen, og har brent 5 cd'er for anledningen.



Ingen kommentarer: