Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

onsdag 27. august 2008

Hard days...

Her sitter jeg i slække klær og med en kaffekopp i handa. Tenkte det var et veldig interessant innlegg ;) Har sitti og lest omtrent i hele dag, og det kunne jo vært greit, MEN (og det er et stort men), jeg har jo bare lest på samma kapittel i hele dag. Noe som gjør at jeg ligger liiiiiitt etter min egen plan (og foreleserens, for den saks skyld). Men det er vel for så vidt ikke så interessant for dere å lese om :P

Jeg er blakk.. Veldig blakk.. Det er kjedelig. Merker at jeg egentlig ikke har noe interessant å skrive om akkurat nå, så jeg går tilbake til kaffen min jeg..

Ingen kommentarer: