Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 24. august 2008

Silver

Silver har vært et av yndlingsbandene mine lenge nå, og til min store overraskelse, og ikke minst glede, fant jeg ut at de kommer for å spille konsert på Samfundet om tre uker. Til alle som bor i Trondheim; hold av denne kvelden og kom på konsert! De er helt syke live, så det blir nok en veldig bra kveld. I tillegg slipper de en ny cd om bare noen dager. Så da får jeg endelig oppdatert cd-samlinga litt igjen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss. Så kult å faktisk finne et blogginnlegg om Silver. Desidert Norges beste band, og definitivt favorittbandet mitt. Gleder meg som en unge til det nye albumet.

Lise sa...

Hehe, ja.. Måtte nesten skrive noe om dem, for gleder meg helt sykt til å se dem. Er kjempe lenge siden nå- derfor blir det ekstra gøy å se dem igjen. Jeppjepp, veldig enig. De har vært et av mine favorittband lenge nå :)