Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

søndag 3. august 2008

Don't think twice

Har nesten bare posta bilder i det siste, så tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg nå. Ikke at jeg har noe å skrive.. Det er 5 dager til jeg flytter, det har ikke gått opp for meg enda, derfor gleder jeg meg fortsatt. Logisk? Skal bo på 12 kvadrat, det er lite det. Er hvertfall alene, og det er jo bra det.. Jeg kommer mest sannsynlig til å ikke skjønne noe, og være en av de dummeste i klassen. Flott det. Heldigvis skal mange av vennene mine oppover. Håvard er på vei opp nå for å skrive under på kontrakt, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle være hans blogg for turen. Må vel bety noe sånn som at jeg må skrive meldinger med han hele den 8-timers lange reisen. "Old man" med Neil Young spilles i skrivende stund. Nå skal jeg spise pizza. God kveld.

Ingen kommentarer: