Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 11. august 2008

Uforberedt

De utrolige planene for dagen er å dra ned til byen, fikse busskort, kjøpe spikre, sokker og andre flotte ting som jeg trenger. Føler det kanskje er litt bortkasta penger? Jepp.. Jeg hadde egentlig tenkt til å publisere noen bilder og greier, men for å være helt ærlig, skjønner jeg ikke helt hvordan. Jeg har fått meg ny data, og jeg trodde bildene var lagt inn, men finner de ingen steder. Det innebærer at selvfølgelig at jeg må få pappa til å sende dissa Canon-cdene til meg, sånn at jeg får lagt dem inn på den gode gamle måten. Ville ikke holdt pusten i spenning på at jeg kanskje kom på noe annet lurt i mellomtiden. Men det er jo lov å håpe.

Det er forresten fint vær her oppe for tida, så ser ikke ut som at jeg trenger dissa gummistøvlene mine helt enda :) Hvertfall ikke før fredag, ifølge værvarselet.

Da var det frokost..

Ingen kommentarer: