Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 26. august 2008

Outfit


Jeg elsker kjoler! De er uten tvil mitt yndlingsplagg, noe de har vært ganske lenge nå. Desverre var jeg litt flinkere til å bruke kjoler for en liten stund siden, men det kan ha noe med at jeg kanskje er litt lei de jeg har. Men denne kjolen er jeg skikkelig glad i! Hadde den på meg i går.. Den er litt ballerina-aktig med tyll under skjørtet, sånn at den går liiitt ut. Falt for den første gang jeg så den i Oslo. Ironisk nok måtte jeg til Berlin før jeg fikk somla meg til å kjøpe den.. Når jeg så den i butikken der, tok jeg det som et tegn ;)

Ingen kommentarer: