Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

tirsdag 26. august 2008

Shopping

Nå har det seg jo sånn at jeg er student. Og siden jeg hadde så fryktelig mye penger (*kremt*), tenkte jeg at jeg måtte ut å shoppe litt. Trenger jo ikke mat på en stund, mener jeg....


Kjøpte denne t-skjorta på Bik Bok. Elsker oversized trenden, og disse t-skjortene kan styles med hva som helst.

Har de bare i noen farger allerede...

Siden jeg elsker Beatles og Bly, 'måtte' jeg nesten ha siste boken i serien. Selv om jeg egentlig ikke burde lese noe særlig annet enn faglitteratur.. (Og siden jeg for så vidt er midtveis i en annen bok. Men pytt sann..)
Dette innlegget skrives da mens jeg drikker kaffe av den fine Beatles-koppen min. Under ser dere en av de mange fine bøkene jeg må lese i for tiden.
Som man kanskje skjønner, blir det ikke mye shopping på meg fremover. Hvertfall ikke hvis jeg har vett til å la være. Til gjengjeld var jeg med en kamerat i dag for å handle klær, og jeg (og ei venninne) plukka ut ALT han skulle ha. Så jeg fikk jo handla allikevel.. Bare synd det ikke var til meg. Jaja..

Ingen kommentarer: