Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

fredag 22. august 2008

Konsert-antrekk

Glemte helt (som vanlig) å ta et ordentlig bilde, så da var det om å gjøre å finne et som man så det sånn ca. Utekonsert med Stage Dolls og Postgirobygget i går. Med tanke på at sommeren nå er over, og uten et lite hint av Indian Summer engang, måtte jeg kle med etter været. Ble da skinntights, lang t-skjorte og et av yndlingssmykkene mine. Kjedet er visst fra H&M i Milano, og det var ei som hadde fått det i gave, men ville bytte det på H&M i Drammen da jeg jobbet der. Vi hadde det ikke inne, så hun fikk ikke bytta det, men siden jeg likte det så godt fikk jeg lov til å kjøpe det! En handel alle var glade for :) (Hvertfall med og vedkommende som ville bytte det.. Hurra!)

Ingen kommentarer: