Om meg

Bildet mitt
I'm a hippie at heart with a deep love for rock 'n roll. I love fashion, art, people, Beatles, big cities, faux fur, coffee, tatoos, wine, red lipstick, rock n' roll, cigarettes, clutches, dresses, music, leather, London, lace, books, green and white tea, Bob Dylan, politics, hippies, inspiration, memories, sequins, nailpolish, conserts, Nirvana, summer, shabby things, chai latte, incense, to write, grunge, autumn, magazines, Velvet Underground & Nico, flea markets, Berlin, vintage, Edie Sedgwick, Andy Warhol, fringes, big earrings, Camden and sometimes changes.

mandag 25. august 2008

Jeg ønsker meg..

- Frynseveske
- Øredobber fra Gina Tricot
- Kort skinnjakke
- Ny tatovering
- Vans
- Kjoler
- Flere buddhaer til å pynte opp med...
- ...spesielt da et par bilder av en buddha, som selges på Kremmerhuset
- Leilighet
- Aftenposten-abbonement (Jepp...)
- "I'm not there"-dvden
- The Velvet Underground-album

..og sikkert masse annet som jeg ikke kommer på i farta.

Ingen kommentarer: